Scientia in educatione
O časopise
Aktuální
Archivy
Hledání
Publikační etika
Zaslat příspěvek
Podrobnosti
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Aktuální číslo
Publikováno dne březen 18, 2024
Výzkumné stati
Aviv Sharon, Lihi Telem, Einat Heyd-Metzuyanim
How Learners Perceive Inter-Disciplinary Dialogic Science Related Learning Experiences: A Mixed-Method Study
https://doi.org/10.14712/18047106.3183
Zobrazit všechna čísla
×
Uživatelské jméno
*
Povinný
Heslo
*
Povinný
Zapomenuté heslo?
Neodhlašovat mne
Přihlášení
Nemáte účet?
Zaregistrujte se zde